آدمای بی نظیر

فکر میکنم و وقتی فکر میکنم احساس میکنم هیچ فکر نکردم

و بعضی اوقات به این نتیجه میرسم که اصلا چیزی برای فکر

کردن ندارم یا اصلا چیزی ندارم که بتونم با اون فکر کنم(مغز)

حالم بهم میخوره ، میخوام بالا بیارم ، پزشکان میگن حالات

درونی گاهی اوقات بروز فیزیکی داره . فکر میکنم این تهوع

درونیه که داره برونی میشه !

گاهی بین منطق و احساس برونی یه درگیری جدی پیش

میاد با احساس درونی و منطق احساسی!!

ووقتی که بالا میاری میبنی که اضافات معده نیست ، یه سری

کلمات و حرفهاست که ریخته رو زمین "البته علم پزشکی این

را غیر علمی میداند و این فرضیه را چرندی بیش نمیداند"

و وقتی توی این حرفها ، تاریخ و روزشمار زندگی خودتو

برسی میکنی میبینی، آدمهای بی نظیر که شاید جزئی از

نعمات خداوند باشند،آدمهایی با افکار زیبا و مهم تر از همه

با اعمال زیبا دور برت بودن !! و تو خوب میدانی که خداوند

همچین لطفی به همه کس نمیکند.

وقتی چیزایی رو که نوشتم دوباره میخونم که اشکال تایپی

نداشته باشه میبینم که دارم هذیون میگم و بعضی اوقات

زیادی حرف میزنم! اینجاست که انتظار دارم یکی با صدای

بلند بگه

shut up


پانوشت:

خدا تنها دلیل زندگیست


"سینه مالا مال درد است ای دریغا مرهمی

دل ز تنهایی به جان آمد خدارا همدمی

چشم آسایش که دارد از سپهر تیز رو

ساقیا جامی به من ده تا بیاسایم دمی"

خواجه شیرازی

با صدای استاد شجریان

نظرات 7 + ارسال نظر
دریا دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:57 http://quietseashore.blogsky.com

سلام
برعکس خیلی هم زیبا نوشتید
کیه که درک کنه..........
عالی بود
این دلنوشته ها زیبان

درود دریای مهربون
نظر لطفتونه
همه درک میکنن بجز خودم
شما هم زیبا فکر میکنید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:35

تو این فکر بودم که کدوم از مطالب وحید میتونم جز برندهای چشنوارم قرار بدم این متنت عالی بود وحید...
گاهی بین منطق و احساس برونی یه درگیری جدی پیش

میاد با احساس درونی و منطق احساسی!!
عاشق این ی تیکش شدم...وحید عالی بود افرین پسر

درود بر رفیق بی نام من
ولی چون اسمی ازجشنواره آوردی باید علی باشی
شما نیز لطف دارید
دفعه دیگه اسمتو بنویس حداقل بدونیم با کی طرف هستیم
والا

حاجی سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 http://bishehr.com

صبح به خیر
..
وحید جان
چون دیدم به هذیان و تهوع دچار شدی و یک پند Shut up انه درخواست کرده ای گفتم بگم که!
...اولا یه وقت فکر نکنی که اون جامی که لسان الغیب گفته و استاد خوش آوا هم با لحن داوودیش اجرا کرده از اون باده های وصل است که زبونم لال سر بکشی و من هم با دل بریان و چشم گریان، غزل غمگنانه فصل به جای آواز شوق وصل برایت بخوانم.
...ثانیا میگن اونهائی که سودائی میشن و گرفتار بلغم میشن اگه بالا بیارن و شکمشون خالی بشه، سرشون هم بعدش سبک میشه و اگه مثل شما و علی خلیفه هنر مند باشن، قلمشان کار طب سوزنی می کنه و نطقشون هم گل سوسنی میشه
و بعضی وقتها (ببخشید) اراجیفهای قشنگی سر هم می کنن.
.
اللهم غیَر سوء حالنا بحسن حالک

شب خوش حاجی
..
حاجی جان
اول یا دوم نداره !! اذیتمون نکن جامی می با من آواز با شما
اگه پایه هستی علی یارت
والا

مهربون سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:35

سلام
"خیلی خوبه آدم یکی را دوست داشته باشه نه به خاطر اینکه نیازش رو برطرف کنه نه به خاطر اینکه کس دیگری رو نداره نه به خاطر اینکه تنهاست و نه از روی اجبار بلکه به خاطر اینکه اون شخص ارزش دوست داشتن رو داره "
چه خوب است ما بندگان، هرازگاهی نامه‌ای عاشقانه به خدا بنویسیم و در‌خواست‌های خود را صادقانه و خالصانه از او بخواهیم

درود بر خانم مهربان
"دو تا کلمه خارجی به زبون اون مو طلایی هایی که هروز باشون سروکار داری سیمون بنویس تا به یه فرهنگ جدید آشنا بشیم و بدونیم اونا هم بعضی اوقات مثل ما حالت تهوع بهشون دست میده یا نه "
مهربان خانم
خدا تنها هستی ماست
اوست که هم قصه نانموده داند هم نامه نانوشته خواند

حاجی شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:30 http://bishehr.com

سلام
با یاری خداوند متعال، انجمن فرهنگی بیشهر در نظر دارد، با هماهنگی و مساعدت دوستان فرهنگی، ادیب ، شاعر، هنرمند، به ویژه وبلاگنویسان بیشهری ، همایش (هزارمردان بیشهر ) را با حضور استاد پژوهشگر جناب آقای عبدالحسین احمدی ریشهری، نویسنده کتاب سنگستان،همزمان با سالروز بوشهررگزار نماید.
از دوستان عزیز استدعا دارد جهت برگزاری شایسته این همایش، هرگونه نظر و رهنمود خود را به طریق ممکن ارائه فرمائید

سلام حاجی
احسنت احسنت بهترین کار در راستای شناخت سرزمین مادری ست !!
حتما حضورتان خواهم رسید

آرام یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:44 http://nerci-2.blogsky.com

درود وحید
این حالت تو در همه هست. من زمانی این حالت بهم دست داد که احساس کردم یکی توی زندگیم خیلی بینظیره- تکه- خاصه- اما نبود. می دونی اونوقت احساس کردم به یه تهوع فکری و ذهنی و روحی روانی رسیدم. حالا یاد گرفتم که هر بینظیری بینظیر نیست. هر خاصی خاص نیست. این فقط تفکرات ماست.
ما بینظیرها رو از دست می دیم چون اونها رو نمی بینیم.
من می دونم توی زندگی وحید چند تا آدم بینظیر هست و من اونها رو خیلی دوست دارم.
مطلبت رگه هایی از غم داشت یه راهی برای شاد زندگی کردن پیدا کن.
موفق باشی.

درود به تو آرام
آرام من برعکس تو اعتقاد دارم آدم اگه واقعا به یک بینظیر برسه حتما بی نظیره دیگه تک ماده یا تبصره ایی برای نفی اون وجود نداره !!
ما گاهی اوقات بینظیرها را میبینیم و باز ازدست میدیم چون باید از دست بدیم وگرنه آنها بینظیر نیستند
بینظیر ها در زندگی تمام انسانهابی نظیرند حتی اگه در زندگی دشمنان باشند !!
مطلبم رگهایی از غم نداشت . البته نمیدونم شاید ظاهرش اینچنین نشون بده ولی خیلی وقته من با شعرهایی اینچنین شاد میشم

پرستو سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:59 http://www.zendegiyema2ta.blogsky.com

من که عاشق این پست شدم. عاشق اون قسمتی که نوشتی:
گاهی بین منطق و احساس برونی یه درگیری جدی پیش
میاد با احساس درونی و منطق احساسی!!
ووقتی که بالا میاری میبنی که اضافات معده نیست ، یه سری
کلمات و حرفهاست که ریخته رو زمین
دمت گرم

قابلت نداره آبجی
دم هادی گرم که داره خونه شو بخاطر آبجی ما عوض میکنه
راستی اسم بچه چی شد آخرش؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد