دختر شکلاتی

او همیشه لبخند به لب دارد ، و گاهی لبخند هایش به قاقا تبدیل میشود

به هرحال همیشه خندان است و به هر آدمِ بی حالی هم انرژی میدهد

او میگوید آدمی منطقیست ، من هم میگویم من منطقی هستم

سر مسائل سیاسی که امروز عادی شده و به مسائل اجتماعی تبدیل

شده بحث داریم . من به حقیقت اعتقاد دارم او به واقعیت یعنی به نوعی

من به "سوژ"  و او به" ابژه"  یا اینکه میتوان گفت من عینیت گرایش دارم و او به

ذهنیت.

بسیار مهربان است بخاطر همین به اسم مهربان کامنت میگذارد و من

هم به مهربان بودن او اعتقاد دارم، قبلنا فک نمیکردم اینهمه مهربان باشد

و اما چرااسم او را شکلاتی گذاشتم؟؟؟

او هر موقع به خانه ما می آید اول لبخند هایش راهدیه میدهد بعد هم شکلات های

خارجکی ، صدرصد گاهی اوقات شکلاتهایی را که سهمیه همسرش هست

نیزما میخوریم تا بداند که همسرش با شکلات هم شیرین نمیشود

و باید حتما مقداری زیاد عسل دم دست بود !!

البته این خانم شکلاتی ما همچین اعتقادی ندارد و میگوید شوهرم بسیار

دل رئوفی دارد و من هم میگویم شتر در خواب بیند پنبه دانه

ولی برای ما هر دوتایشان دوستداشتنی هستند



پانوشت:

 هر چه گشتم یه شعری پیدا کنم که با فضام جور در بیاد چیزی نیافتم

فقط یه فیلم براتون معرفی میکنم

فیلم : شکلات

کارگردانش نمیدونم ولی بازیگراش جانی دپ و ژولیت بینوش هستد که خیلی

بازی هردوتاشونو دوست دارم

نظرات 11 + ارسال نظر
گلد نیاز چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:08 http://www.goldniaz.ir

با سلام
مدیریت سایت گلد نیاز در نظر دارد به منظور فرا رسیدن عید نوروز آگهی های ویژه رایگان به صاحبان وبلاگ ها و سایت ها ارئه نماید.
http://www.goldniaz.ir

و علیکم السلاکم
از مدیریت جهانی شما تشکر و قدرانی بعمل آمده و عید نوروز رابه شما و خانواده محترمه و بچه های کوچتون و کوچه بغلی و کوچه اونوری تبریک عرض نموده و از تمام کسانی که در تبریک گفتن به شما پیش قدم شدن نیزدراین محفل حضور بعمل رسانیده کمال تشکر و قدردانی بعمل میاید باشد خداوند شما را به راه راست هدایت کند
ارائه نمینماییم
مدیریت وبلاگ درپیتی 2501 سال امپراتوری ایران

دریا پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:06 http://azjensebaranam.blogsky.com

نمیدونم دختر شکلاتی کیه ولی چه زیبا وصفش کردید
همیشه شاد و موفق باشید دوست خوب و مهربون

سپاس دریای عزیز
دختر شکلاتی دختر شکلاتیست که خیلی شکلاتیه اون برعکس تو که به زبون انگلسی حرف میزنی ، به زبون روسی حرف میزنه

مهربون جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:17

شما دوستان این احساس را در من بوجود آورده اید که گویی بر کوهی تکیه کرده ام، کوهی استوار که تیشه های فرهادوار تان نقش ماندگار عشق را بر آن حک کرده است. قدر این کوه را می دانم و همچون پرنده ای، در شیار های این کوه لانه ای خواهم ساخت و تا ابد با آرامش و اطمینان، در آن سکنی خواهم گزید…

لانه ای امن، که دیگر هیچ تند بادی نخواهد تنوانست آن را متزلزل کند…

سلام دختر شکلاتی
ای بابا نگفته بودی میتونی ازاین جملات قشنگ هم بگی
غشنگ و ژالب بود
لانه ای امن که هیچ تند بادی نخواهد توانست آن را متزلزل کند

مهربون جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:22

پیرویت وحید
اچین پاسیبا



دوست داشتن از عشق برتر است
و من هرگز خود را
تا سطح بلند ترین قله عشق های بلند ، پایین نخواهم آورد .دکتر علی شریعتی

پیرویت شکلاتی
پاژالستا


اگر تنها ترین تنها شوم باز هم خدا هست (دکتر شریعتی)
زیبا ترین دوست داشتنها دوست داشتن اوست که تنها دلیل بودن است (وحید)

حاجی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:27 http://bishehr.com

وحید!
.
البته دخترا همه شکلاتین مخصوصا این شکلاتیه که وصفش کردین.
.
فیلم قشنگ شکلات را دیده ام . غیر ممکنه آدم ببینه و دلش هوای شکلات نکنه.
.
بحث سیاسی اقتصادی!
به نظر من همینطور که تو دختر شکلاتی را بزرگ کردی و منظوری پشت این قضیه خوابیده. دست نیمه پنهان و سرمایه نسبتا کلان کارتلهای شکلاتی اونور آبی هم پشت صحنه (سفره)این فیلم خوشمزه دم می جنباند.
.
شکلاتی باشی

حاجی
.
البته دخترا همه شکلاتین ولی فک نکنم همشون کافئین داشته باشن
.
آره من عاشق شکلاتاش و بازی خوب بازیگراشم . ایول دارن
.
بحث سیاسی و اقتصادی امروزه همان بحث اجتماعی است
دختر شکلاتی آدم بزرگیه و منظور همون مهربون بودنه که الان یک سرمایه بحساب میاد
والا در مورد کارتلها هم باید بگم اونا همجا هستند فقط نوعشون فرق میکنه
.
شکلاتی باشید از نوع شیرینش

سید اکبر موسوی یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:40

به نام خدا
وحیدجان سلام،اسم شکلات و ..... ما رو می بری تو یه فضای دیگه که پیوند میخوره با لباس شکلاتی و شنل شکلاتی و مرد خندان و .....
بماند بخاطر رد گم کردن هم باشه این تصنیف غلامحسین بنان تقدیم به تو دوستان (دخترک فال بین)
نازنین دخترکی، دختر بانمکی، بی خبر از حال من
با دو صد ناز و ادا، می‌کشد دست مرا، تا نگرد فال من
قصه‌ی نو خواند از دفتر اقبال من
دم زند از گردش روز و مه و سال من
راز سربسته‌ی دل را ز کفم خواند
خواند آن نکته که من دانم و او داند

به لب آرد سخن ز عشق جان‌سوز من
سر کند قصه‌ها ز بخت پیروز من
دهدم مژده‌ی سرور بی‌پایان
به زبان آورد نام رقیبان من
گوید ایمن بود از فتنه‌ها جان من
به تحمل شود هر مشکلم آسان

دخترک خرسند، من از او خوشحال
او پی دیدن فال، من اسیر خط و خال
مهر او جویم
دخترک خندان، نگهش بر من
نگهم با نگهش، کم‌کم آید به سخن
راز دل گویم
من خرسند از تعبیر او
در دل بینم تقدیر او
تقدیر من، تقدیر او

به لب آرد سخن ز عشق جان‌سوز من
سر کند قصه‌ها ز بخت پیروز من
دهدم مژده‌ی سرور بی‌پایان
به زبان آورد نام رقیبان من
گوید ایمن بود از فتنه‌ها جان من
به تحمل شود هر مشکلی آسان

سلام سید
شکلات خیلی خوشمزست
ولی چرا خواستی رد گم کنی؟؟
ما همجا بدنبال رد هستیم حالا تو میخوای رد را گم کنی
ای بابا!!!!!!!!
با نوازشهای لحن مرغکی بیدار دل
بامدادان دور شد از چشم من جادوی خواب
چون گشودم چشم ، دیدم از میان ابرها
برف زرین بارد از گیسوی گلگون ، آفتاب
جوی خندان بود و من در اشک شوقش گرم گرم
گرد شب را شستم از رخسار و جانم تازه شد
(مهدی اخوان)

آرام سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 http://nerci-2.blogsky.com

درود به آقا وحید.
من هم از اینجا دختر شکلاتی رو دوست دارم آدم های مهربون دوست داشتنتی هستند.
قشنگ نوشتی. به قول حاجی آفرین.

صد درود به تو آرام
آدم مهربون دوست داشتنی هستند چه شکلاتی باشن چه پفیلایی باشن چه آب نباتی باشن چه بی نمکی باشن چه فلفلی!
ممنونم . سپاس

سید اکبر موسوی شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:21

به نام خدا
سلام بر وحید مهربان
رد گم کردن به این خاطره که میترسم بخاطر کامنت های ما امپراطوری تبدیل به جمهوری شود،فضای شعری که از اخوان آورده ای چنان لطیف است که آدم دلش نمیخواهد از فضای آن خارج شود، در هرحال بقول زنده یاد آتشی بهار هم که نباشد به مهربانی تو از شکوفه لبریزم.....
راستی داروهات یادت نره روزی سه وعده صبح،ظهر،شب
هر بار ده تا نفس عمیق زیر درخت نارنج،ضمنا چشمات باید بسته باشه ....بدرود تا درودی دگر

به نام او
سلام بر سید بزرگ
سعی ما اینست که جمهوری باشیم فقط برای حفظ سنت امپذاتوری را انتخاب کرده ایم.
اخوان خیلی دوس داشتنیست
راستی اخوان یک پاییز پسند درجه یکه!!! خبر که داری؟؟
چشمامو میبندمو
1
2
3
......
بدرود

حاجی سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 http://bishehr.com

بهاران خجسته باد
.
عید نوروز است یاران موسم گل می رسد
دشت و صحرا شد گلستان بانگ بلبل می رسد
.
یار بیشهری من برخیز و کن آهنگ گل
کین پیام از انجمن با عطر سنبل می رسد
.
انجمن فرهنگی بیشهر

بهاران خجسته باد
بوی عیدی
بوی توپ
بوی کاغذ رنگی
بوی تند ماهی دودی

سال خوبی داشته باشید حاجی

fati پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:31 http://baran761300.blogsky.com

راستش بگو چند بار واسه توشکلات آورده؟

حالا دلم برات سوخت و گفتم اشکال نداره شکلات هایی رو که برام میاره به اسم خودت زدی

واقعا شیرینه و مهربون
زیادی دوسش دارم
البته شوهرش هم دوستداشتنی هس اما زیادی سکوته

همش سی مو میاره والا

پرستو چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:13 http://www.zendegiyema2ta.blogsky.com

پس من چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///

تو اصل کار هستی
از تو دوتا عیدی میخوام هم سهم خودت هم هادی
والا
.
در اون مورد یواشکی هم ، ممنون آبجی نظر لطفته

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد