امروز باران بارید

امروز باران بارید ، امشب داره بارون میاد ، اگه یکم هوا سردتر بود که می شد کاپشن پوشید

بدون تردید شهر یه چهره زمستونی به خودش میگرفت امروز ، وقتی که از محل کسب علم و

دانش اومدیم بیرون بارون میزد شُر شُر ، دوست شاعرم را با موتورش به اون یکی دوستم با

ماشینش ترجیح دادم. بهرحال شاید تا هفت هشت ماه دیگه بارون نزنه . ماشین هایی که

با سرعت کنار ما عبور میکنند ، حواسشان به ما نیست که آب خیابان را با سرعتشان به ما

می پاشند ، شاید هم حواسشان هست ولی دوس دارند خوش باشند، ما هم خوشیم

البته پاره ای از اوقات خوشی آنها باعث میشود دوست شاعر ما چیزهایی نثار عمه شان

کند وآنها وقتی متوجه میشوند که وقتشان تمام است و ما میدان ساعت را دور زده ایم .

بارون میاد شُرشُر پشت خونه ی عمه ام، جامع پراز استرسه منم استرس دارم بارون هم

استرس داره میاد میره معلوم نیست میخواد چیکار کنه ، دوستم غزل میخواند

وقتی که من شاعر شدم منظور گم شد/ آن پیش از این ها در سرم آن شور گم شد

من هفت دریا نی مه بودم هفت دریا     / سید در آتش شد شبی ، تنبور گم شد

اهل بیتش بودم اما بیت در بیت  / اقبال شعری رو نشد لاهور گم شد

ماندم چرا دیگر جهان حافظ ندارد / نورن علی نوری که بعدش نور گم شد

می شد که من حافظ شوم یا مست شمسی / اما نشد از بس که آن مشهور گم شد

و ...............

می پرسم غزل از کیه ؟ نگاهی تیز و حق به جانب به من میندازه و میگه : خودم

بیشتر لذت میبرم استرسم کمتر میشود .

دخترکی در خیابان بدون چشهایش چشمک میزند شاعر ما نیز میدهد جوابش پاسخ

، من میخندم او میخندد و دخترک نیز ، باران همچنان می بارد


پانوشت :

ساعت یک و پنجاه دقیقه بامداد

باز باران با ترانه با گوهر های فراوان

اینجا چراغی روشن است

صدای جیرجیرک ها گاهی قطع میشود

نظرات 13 + ارسال نظر
آرام چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:09 http://nerci-2.blogsky.com

درود.
حس خوبی داد.

صددرود
امیدوارم همیشه حست خوب باشه
.
هرچه میکنم نظر تو وبلاگت ثبت نمیشه

دریا پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 http://azjensebaranam.blogsky.com

چقدر زیبا نوشتید
وقتی نوشته هاتونو میخونم انگار یه صفحه از رمان خوندم

شما همیشه لطف داری
یه صفحه از رمان زندگی
زندگی ما صفحه هات زیادی داره ما فقط گاهی بعضی هاشونو ثبت میکنیم

حاجی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:17 http://bishehr.ir

وحید
.
چون روز زن است ، به همه ی عمه ها ی اون راننده های با حال و حتی اون یکی هم که دل شما و شاعر می خواست بهتون تو خیابون چشمک بزنه و اون دوسه نفری هم که اون بالا از درهم برهم گفتنات تعریف کرده ن تبریک عرض می کنم.
مطلب پانوشت که گویای خواب آلودگی و اختلال مشاعر حضرت عالیست هم حیلی جالب است.
.
خیس و استرسی باشی جانم!

جانم حاجی
.
ما نیز روز زن رو به همه خانم ها تبریک عرض مینماییم .
حاجی خیالتون راحت باشه اون راننده ها خیلی دلشون به حال عمه هاشون نسوخته .

اون یکی تو خیابون هم ما دلمون نخواست بهمون چشمک بزنه یعنی فرقی نمیکرد ما بخوایم یا نخوایم اون سرتاپاش چشمک بود نه برای ما بلکه برای همه به هرحال دوست ما هم شاعر و بدنبال سوژه ایی برای شعرهایش . میخواین یه روز شما هم بیاین بریم یه دوری با موتور بزنیم شاید یه سوژه برای شعراتون پیدا کنید
و اون دونفری هم که اون بالا از درهم و برهم گفتن ما تعریف کرده اند ادبیات ناتورالیسم را پاس کردند.

در مورد پانوشت هم اگه شما بیاین با ما یه دوری با موتور تو روز بارونی بزنیم صدرصد پانوشتتون مث ما میشه . اگه پایه ای علی یارت

وبلاگ نویس تبعیدی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:35 http://www.sokot53.blogsky.com

باز باران . باز باران باران : فرزند اول ابر که پس از معاشقه دوشیزه الکتریسیته و آقای ابر به وجود می‌آید ٬ شکم اول ابر ٬ بسته‌بندی برکت در قوطی قطره ها.درود

خداراشکر این روزا ابرهای محله ی ما چند شکم فارغ شدن و چند شکم خوشی و زیبایی برای ما به ارمغان آوردند
صددرود رفیق

پیلیسوک یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:10 http://pormah.blogsky.com

سلام
زیبا بود...

سلام
به به پیلیسوک خان
سپاس از لطفت

سیداکبرموسوی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:23

غزل،باران،شاعر،ابر،ساعت،مست،شمس......
به به چه واژه های زیبایی،هزار شعر و غزل تعبیه شده در قلمت وحید ،ناز شستت هنرنمای صحنه،دوست دارم هزار کلمه در وصفش بنگارم ولی یادت باشد این هوا گم شده در تودرتوی فصلها و آدرس را اشتباهی آمده و بجای پائیز سر از بهار درآورده....
و فصل عاشقیست پائیز
اگر ای دوست توان عشق نداری چتری بردار
تا خیس عشق نشوی....
پانوشت:
به دوست شاعرت بگو شعرش خیلی زیباست جدی میگم،با تمام بیسوادیم میتونم نقدش کنم و از قشنگی غزلش بگم...

سلام سید خومون
بوا ایطوری تعریف ما نده . بچه ها فک میکنن ما تبانی کردیم
شوخی کردم.
من بوشهرو بخاطر همین گم شدن هواش دوس دارم . یهو از زمستون توی تابستون سر در میاری یهو از بهار سر از پاییز .
همینش آدمو دیوونه میکنم

ج پانوشت :
نظر لطفته سید جان . خیلی پسر باحالیه یه شب با حاجی هماهنگ میکنم یه شب شعر نقلی بزاره اونم دعوت میکنیم . من و تو اونو حاجی !!
عجب شبی بشه اون شب . بعدشم حاجی میبریم با موتور دورش میدیم

علی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:50 http://mygolf.blogsky.com

سلام وحید جون
خیلی زیبا بود احساس تو نوشتت موج میزد
کوتاه و دلنشین و ساده
دوباره جان گرفت وبلاگت
.......................
وحید . دوستشو اون کسی که چشمک زدو شاید دوست دوست چشمک زن و شاید....
.......

سلام علو استقلالی
کپکت خروس میخونه
اگه هزار بار دیگخ هم استقلالتون قهرمان بشه بازم پرسپولیس محبوبتره
. ممنون نظر لطفته .
.........
علی . کسی چشمک نزده
والا

مصطفی پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:34 http://shahroooood.blogfa.com

سلام
من اینجا هستم اما دیگه کمتر به رفقای نتی سر می زنم فقط گهگداری برای آپ میام و روزای تعطیل نت گردی می کنم
آره اون روزا بیشتر به هم سر میزدیم
تازه کجای کاری؟ چند وقت دیگه بابا هم میشم!
تو چه کردی با زندگیت؟هنوز داری با مجردیت حال می کنی؟زود بجنب زندگیت میگذره و تو نمی فهمی چه کردی براش
وقتی به عقب برگردی نمی تونی داشته ها با نداشته هات مقایسه کنی باید معنی زندگیتو عمیق درک کنی
هرچند مشکلات مالی گریبانگیرت میشه اما بازهم بهتر از اینه که جوونی فدای هیچی بشه

سلام حاج مصطفی
امیدوارم همیشه در کنار خانواده زندگی آرام و سرشار از لذت رو داشته باشی.
آره رفیق من فعلا با مجردی حال میکنم
در مورد عمق زندگی هم باید بگم که ما فعلا توسطح هستیم یواش یواش میریم به عمق

م.الف شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 http://dar-b-dar-heleyleii

باز باران
همان باران که ذوق می آرد
همان باران که سیل شعر می ارد همان باران که شور عشق می ارد
ببار باران سالهاست کم باریده ای
ببار
وحید جان ببخش شعر و ادامه آن را در وبلاگ خودم
dar-b-dar-heleyleii مینویسم امیدوارم ما را از نقطه نظرات ادبی بهرمند سازی.
قلمت روان و وبلاگت بروز
مرسی م.الف

خوشامدی دربدر جان

Darya دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:26 http://azjensebaranam.blogsky.com

نیمه شعبان ولادت آقا امام زمان (عج) بر شما مبارک
مثل همیشه پستها عالی و پر محتوا و زیبان
با آرزوی بهترینها

_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__

"دریا....."

به شما و خانواده نیز مبارک دریا جان

الناز شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:06 http://6121372.blogfa.com

[گل]
برای دانستن هر چیزی باید ضدش را بدانی.باهوش کسی است که بتواند دو فکر ضد ونقیض را در ان واحد درذهن خود داشته باشد و با این حال به کارش ادامه دهد.
جواب ها درایت شخص را جست وجو میکنند و سوالها عقل را محک میزنند....
سلام
با عنوان تازه ای به روزم... امیدوارم از مطالب در زندگی استفاده کنید...اما پیش از اون درخواست دارم که در مطالب تامل کنید و نظراتی از روی دانش بدید.... ممنون میشم اگه سر بزنید و نظر بذارید....

سلام دوست گرامی
همانطور که شما در مطلب ما تامل کردید ما نیز تامل خواهیم کرد

حاجی یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:12

نویسنده: وحید
ماهی از پاشوره بیرون افتاده
شاپرک ها دلاشون خسته شده
دیگه دل با کسی نیس
دیگه فریاد رسی نیس
(باصدای فریدون فروغی)
وقتی مطلبتو خوندم یاد این ترانه افتادم البته اگه درست نوشته باشمم چون چندین ساله که گوشش نکردم
...

Hy! Vahid
.
Do not see your World that small
.
See You

سلام حاجی
حاجی چند صباحیست توی این که جهان کوچیکه یا من کوچیکم یا جهان بزرگه یا من بزرگم . یا اینکه جهان من کوچیکه مال دیگرون بزرگ!!! فعلا گیرم
" خواب پریشان دیده ام مار و طلا و مرگ بد
از وحشت آشفته خواب
آشفته حالم من هنوز"(دیالوگ یونس در نمایش قصه تلخ طلا)

Darya دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:54 http://azjensebaranam.blogsky.com

حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه

نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را خدمت شما سروران تبریک عرض میکنم ...

مارا به دعا کاش نسازند فراموش

رندان سحرخیز که صاحب نفسانند...

التماس دعا

"دریا....."


kojaaaaiiiid?
man modati forsat nadashtam guya hame dustan be hamin shekl budan
shere jadidi goftam

سلام دریا .
منم خیلی وقته کم رنگ شدم
نمیدونم شاید اینجوری بهتر باشه
ولی میام بهت سر میزنم دریا
ماه رمضون خوبه آدمو یاد خودش میندازه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد