بدبخت آدمای خاکستری

چند وقتیست میام و امپراطوری رو باز میکنم میخوام چیزی بگم ولی انگار وقت استراحت فرا رسیده

نوشتن حس میخواد الهام میخواد و کلمه میخواد کلماتی که جمله بشن و برن تو ذهن بشینن

نه اینکه مثل یه وانت تو اتوبان تلپ تلپ خاموش بشه و ماشینای پشت سرت بوق بوق کنن و

سید اکبر پیاده شه بره عقب ماشین که تصادف نشه و تو کاپوتو بزنی بالا و فیوزا رو جابجا کنی

بله

از اول بهار تا حالا یک فصل و نصفی بیشتر نگذشته ولی من بیش از چندین فصل زندگی رو توی

این مدت تجربه کردم . تجربه های خاصی از امید و نومیدی از عشق و نفرت صلح جنگ.

سیاه ها و سفیدها، و تجربه کردم شعار "هرکس با ما نیست برعلیه ماست" اینجا آدمای

خاکستریش خیلی کمه همه یا سفیدن یا سیاه البته از نگاه مقابل  همه سیاه اند.

بدبخت آدمای خاکستری که همیشه مورد هجومند!! ولی خداراشکر من اسیر هیچکدوم نشدم

اقربسم ربک الذی خلق

بخوان بنام پروردگار

این روزا روزای خوبیه هرچند من خسته هستم ولی سید اکبر ، آریو ، محبوبه و امیر چچچچ

و بقیه بچه های گروه همشون بهم انرژی میدن . دمشون گرم

بچه های کانون قرار گذاشتن یه شب خودمونو الکی شام بندازیم خونه حاجی . دم حاجی گرم

اینا همه خوبه

منم خوبم

ولی خسته ام

فعلا گرفتار تئاترم بعدشم قراره یه نسخه تعزیه ی غریب رو بوشهری کنم

شاید یه هفته

نمیدونم شاید یک ماه

شاید دوماه

و شاید یک روز

فعلا امپراتوری تعطیل


پانوشت:

هیچ



وحید همین الان

نظرات 15 + ارسال نظر
....کی!!!!مو؟؟؟؟ شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:59 http://helyleh1.blogfa.com

برو داداش ...دعامون پشت سرته....از اونجایی که میدونم نیت و قصدت خیره واسه همین از خدا میخوام همه جوره بهت حال بده.


....کی!!!!مو؟؟؟؟

ممنون داداش از دعای خیرت !! ولی داداش ما اگه نیتمون خیره تو عملت خیرت !!
دمت گرم بوا

آرام شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:39 http://nerci-2.blogsky.com

درود کارگردان
یه چیزی هست که من همیشه بهش فکر می کنم اینکه آدمای خاکستری خیلی بیشتر از اونجه ما تصور می کنیم بهشون بد میگذره.
واقعن این چند ماه رو بسختی گذروندیم و شما هم حسابی ما رو تحمل کردی 3 ماه سروکله زدن با 20 نفر واقعن صبر و حوصله می خواد. امیدوارم به وقتش زحمتتات رو به هدر ندیم و شرمنده نباشیم.
خدا قوت.

درود به تو ماهی طلا
به یه چیز دیگه هم فکر کن ، اینکه آدمای خاکستری از این ناراحت نیستند که بهشون سخت میگذره از این ناراحتن که رفتارشون باعث بشه به دیگرون هم سخت بگذره !!
شما تا الانشم واقعا خوب اومدین من تا الانش با حضور اعضای گروهی مث شما پیروزم احتیاجی به رای داور ندارم

م.الف یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:13 http://http://dar-b-dar-heleyleii.blogfa.com/

وقتی مینوسی نوشتنت تفاوت دارد خاکستری است
مثل افکارت دوست داشتنی و برای افرادی هم گزنده
بگذریم.
قلم که میزنی دوباره باد می آید
عشق میکارد

و بارانی که میشوید ذهن
از قلمهایت ارث دارد.

راستی به حاجی بگو فقط نون و ماست بده.
م.الف

با اینکه هنوز صدرصد مطمئن نشدم که کی هستی ولی حال میکنم با اخلاقت ! و ذهن باز و بی ریایی که داری
بابا م الف هرکه هستی هرجا هستی دمت گرم و سرت خوش باد !!
حاجی نون و ماسش هم خشن

رها یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 http://s2a.ir

سلام دوست خوبم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
میتونی برای وبلاگت آدرس جدید ثبت کنی
http://s2a.ir

سلام دوست الکی
قالبش قشنگه یا مطالبش یا لینکاش یا فونتش ؟؟؟
آدرس جدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکن اذیت

فرشته چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:27

عامو خیلی تعطیلات دادی سی خوت...
داستان جدید میفرستم رو ایمیلت...

بابا معروف
بابا سنندج برو
بابا داستان نویس
لطف میکنی

حاجی پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:59

فقط وحید بخونه!
..
وحید!!
اخه نوشتن چنین مهملاتی که تو تو نوشتنش استادی کجا سخته که هی مثل علی تاقچه بالا میذاری و هی حرف از الهام و حس می زنی .جان چرکو همی جوری گل لغت کنی خوبه !!!
یعنی نوشتن این جند جمله زیر سخته ؟ هنرمند!/!

"نه اینکه مثل یه وانت تو اتوبان تلپ تلپ خاموش بشه و ماشینای پشت سرت بوق بوق کنن و سید اکبر پیاده شه بره عقب ماشین که تصادف نشه و تو کاپوتو بزنی بالا و فیوزا رو جابجا کنی..."
..
برو آمو..

فقط حاجی بخونه
..
حاجی!!
ببخشید که باتاخیر تائیدش کردم
نه والا نوشتن چنین مهملاتی اصلا سخت نی فقط کافیه یه سری کلمات را از جایی کش بری و بهم بچسپونی
جمله ایی که مثال زدید من از نوع ادبیات ناتورالیسم صادق چوبک کش رفتم رجوع کنید صفحه 16 سطر هفتم از کتاب تنگسیر نوشته صادق چوبک !!!
خب این از این
قسمت بعدی متن تقریبا استفاده از نوع نگارش دکتر شریعتی است ، رجوع کنید به کویریات دکتر شریعتی
قسمتی بعدی آیه ای از قرآن کریم هست که کلامی بالاتر و بهتر از آن نیست.
قسمت بعدیش تعدادی اسامی از دوستان و همکاران خوب هست.
قسمت بعدیش اسم شما و بچه های کانونه
قسمت بعدشم اخباره که از برنامه هنری آینده یعنی تنظیم نسخ تعزیه خبر دادم
این ریز نوع نگارش من در این متن بود به علاوه منابع

darya پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:19 http://azjensebaranam.blogsky.com

صبح خورشید آمد
دفتر مشق شبم را خط زد
پاک کن بیهوده است
اگر این خطها را پاک کنم
جای آن معلوم است
ای که خط خوردگی دفتر مشقم از توست!
تو بگو!
من کجا حق دارم
مشقهایم را
روی کاغذ باطله با خود ببرم؟
می روم دفتر پاکنویسی بخرم
زندگی را باید
از سر سطر نوشت!



____________,*-:¦:-*
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*
_______________,*-:¦:-*
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*
_______________,*-:¦:-*
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥

azjensebaranam.blogsky.com
quietseashore.blogsky.com
is up
thanks
[لبخند]
Darya

خیلی گلی دریا خانم

م.الف یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:18 http://http://dar-b-dar-heleyleii.blogfa.com/

سلام ببخش آقا وحید قسمتی از نظرت رو که
اسم یه نظر دهنده آورده بودی حذف کردم
فکر کردم اینطور بهتر باشه
و از اینکه تو شعر نو هم جستجو میکنی
شکی ندارم و بابت وروود به جشنواره براتون موفقیت آرزو میکنم
و از اینکه بهم سر میزنی افتخار میکنم و من تو نوشتن به شاگردی شما هم نمیرسم حتی تو شعر.

سلام رفیق
شما هرچه را صلاح میدانی انجام بده ما به شما ایمان داریم جناب م الف
در ضمن شما شکسته نفسی میکنید
ممنونم از لطفتون
هوای سید اکبر هم داشته باش اونم مث شما توی شعر نو قلم میزنه

زهرا دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 http://www.msa5.blogfa.com

سلام جناب وحید خان....خوبی شما؟؟؟؟....حالا شما نمیگفتی حس نوشتن هم نداری ما خودمان میتوانستیم حدس بزنیم ها....از بس که دیر به دیر آپ میکنید!!!....
.
.
اما حالا تو بیا بنویس...حرف بزن...کلمه پرخت کن...شاید در ذهنمان ماندها....کسی چ میداند....باور کن....والااااا
.
.
اما چ خوب که تجربه کردید....تجربه هایی که درس هم میشود درزندگی....بعله..!
.
.
خوب واما مسئولیت یک چیز را قبول کردن سخت است....مخصوصا کارگردانی....دم بچه های گروه هم گرم که انرژی میدهند......انشاالله موفق وپیروز باشید....وسربلند
.
.
یاعلی

سلام جناب زهرا خان من خوبم شما خوبی؟؟
چه بنویسم تو ایده بده من مینویسم ولاااا
بعله
دم شما هم گرم که از بیرون گود انرژی میدید
در ضمن من اگه نمینویسم شما همچنان بنویس چون قلم شما حس خوبی به آدم میده
پیروزباشی زهرا

م.الف سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:21 http://http://dar-b-dar-heleyleii.blogfa.com/

ما مخلص سید اکبر هستم و از خدامونه شاگردش باشیم ولی ایشون اینطور که پرس جو کردم تو هلیله نیست دوم
اونایی که استاد هستند
کمتر به یه بیسواد آموزش میدن
سوم به کسانی آموزش میدهند
که یه درجه پایین تر باشه نه فاصله زیاد باشه.
البته بابت اینکه اسم ایشون وسط اومد مراتب عذرخواهی رو بجا میارم شاید ایشون راضی به بمیون اومدن اسمشون نباشه
و شنیدم که ایشون دوسوم از وقتشون واسه تیاتر گذاشته {شوخی}.
م.الف

هرچند میدونم شما بهتر از من سیداکبر میشناسید ولی بازم میگم جدا یکی از بی ادعا و بی غرورترین آدمای محله
خیلی باحاله دمش گرم خدایی
ایشون فعلا سه چهارم وقتشونو گذاشتن واسه تئاتر
دم شما هم گرم
میگما نمیی سیمون تیاتر بازی کنی؟؟والا باورکن خوش میگذره تازه قراره حاجی هم بیاریم تیاتر

م.الف پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:53 http://http://dar-b-dar-heleyleii.blogfa.com/

من تو دلم دعاتون میکنم موفق باشید
همتون دوستامون هستید ولی همینکه تمام بچه های هلیله اونجا باشن میترسم شایعه بشه هلیله رو جابجا کردن و بردن محله سنگی گذاشتن. و بعد حاجی اونجا باشه به نیابت از همه هستند دیگه.

سپاس بوا ولی چرا سنگی؟؟سنگی چه خبره؟؟

م.الف پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:59 http://http://dar-b-dar-heleyleii.blogfa.com/

اخ ببخشید درباره سید اکبر توضیح ندادم
اکبر دیگه نیاز به تعریف من نداره اخلاق
خوبشون
یه آدم ورزشی با اخلاق و شاعر و داستانویسی که
تو هنر و زمینه های نمایشی یه پیشکسوت و با تجربه بحساب میاد و علاقه قلبی
که بهش دارم رو همینجا خدمتشون عرض میکنم
امیدوارم همیشه و در تمام زمینه ها موفق و
سالمتیشون رو آرزومندیم.

منم موافقم

darya دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:54 http://azjensebaranam.blogsky.com

فرخنده میلاد هشتمین اختر ولایت و امّت (ضامن آهو) حضرت امام رضا (ع) رو خدمت تمامی شما دوستان گرامی تبریک و تهنیّت عرض میکنم...

منم تبریک میگم هم به خودت هم خونوادت

سیداکبرموسوی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:36

اینجا کجاست؟
من کیم؟
اینا کین؟
ما رو کجا می برند؟
انگار مدتی نبودم همه چی تغییر کرده، بابا این حرفها چیه؟ من؟ شعر؟
آدم خوب؟
نه بابا شوخی میکنید،بقول خودم ما خوشحالیم که مایه خوشحالی دوستانیم ولی دوستان کوتاه بیاین ،جور دیگه هم میتو نید با ما شوخی کنید، وای ..... اومدن ما رو کجا میخوان ببرن،چرا اینا لباساشون سفیده؟.......

نمیدونم کجاست
نمیدونم اینا کیه ان؟
نمیدونم کجا میبرن
سید خیلی وقته همچی تغییر کرده
ما با کسی شوخی نداریم
اگه فک کنی شوخیه میدم بچه های لباس سفید ببرنت

یه کوچه پایین تر چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:28

سلام وحید نزدیکای شما خونمونه داداش این روزا تو وبلاگاتون که سر میزنم یه چیزی عجیبه خیلی اینکه هیچ انتقادی وجود نداره همه تو نظراشون تعریف تمجیده یعنی زندگی تو هلیله اینقدر زیباست که من خبر ندارم عجیبه عجیب

سلام رفیق
زندگی در همجا زیباست
بستگی به دریچه ای داره که از توش نگاه میکنی
ولی اونقدر هم ما آرمانگرا نیستیم که هیچ مشکلی وجود نداشته باشه یا مشکلات را نببینیم
میبینیم
شاید چون در این وبلاگها جا نداشته مورد بحث قرار نگرفته
حالا هم خیلی دیر نشده شما بگید ما استفاده میکنیم رفیق

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد